piątek, 23 grudnia 2011

Hej!

Cieszę się  bardzo, że mogę Was wreszcie oficjalne powitać na moim blogu. No więc mówcie mi Beck. Nie chciała bym się zdradzać z mim prawdziwym i imieniem, bo tak jest fajniej ;) Nie jestem tu po to, żebyście się zachwycali moimi kartkami, bo wiem że jeszcze się do tego nie nadają. Czekam na pomocną krytykę, która może w odległej przyszłości, doprowadzi mnie do perfekcji :D Wiem, że dość późno się zebrałam ze wstawieniem tych kartek no, ale cóż - wigilia jest dopiero jutro :). No więc jak się słusznie domyślacie będą to kartki świąteczne. Wiem że nie są najlepsze, ale na swoje usprawiedliwienie powiem, że dopiero miesiąc temu zainteresowałam się robieniem kartek. Więc o to moje cuda xD :


 TAAAAK...wiem pozostawiają sobie wiele do życzenia, ale weźcie pod uwagę to, że się starałam. No i czeka z niecierpliwością na wasze opinie. Możecie oczywiście podawać w komentarzach adresy do swoich blogów z kartkami. Postaram się zajrzeć na wszystkie.


Z racji, że już nie będę miała czasu wstawić nic nowego do świąt to chciałabym Wam złożyć życzenia.
 
Zdrowych, wesołych i rodzinnych 
Świąt Bożego Narodzenia!
Aby każdy z was znalazł pod choinką to o czym marzy,
żeby wasze stoły uginały się pod wigilijnymi pysznościami 
oraz aby  wszystkie składane przy opłatku życzenia się spełniły ! 
 
 
Pozdrawiam, Beck :)





2 komentarze:

  1. Zdrowych i wesołych Świąt :)
    Będę podpatrywać Twoje postępy w kartkowaniu :) Z świątecznej serii podobają mi się z dzwoneczkiem i ta z trzema bombkami :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, ze zaczęłaś "kartkować", to daje dużo satysfakcji, a perfekcja przyjdzie z czasem:) Z resztą nie masz co narzekać, Twoje karteczki są i radosne i świąteczne i widzę różne metody już stosujesz, np. iris folding, super!!! Moja faworytka, to ta z trzema bombkami:)Pozdrawiam i życzę radosnych Świąt Bożego Narodzenia i weny twórczej w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń