niedziela, 25 grudnia 2011

Ho ho ho!

Ho ho ho Wesołych Świąt! xD
a teraz tak na poważnie Cześć !
Bardzo się cieszę, że mogę po raz drugi powitać was ma moim blogu. Dzisiaj Boże Narodzenie. Pewnie się dziwicie co ja tu dziś robię. No więc ku waszemu zaskoczeniu zaprezentuje dziś moje nowe dzieło, ale żeby było bardziej zaskakująco to nie będzie to wcale kartka świąteczna. Z racji, że mój brat cioteczny bierze dzisiaj ślub, to będzie to kartka.....ŚLUBNA! :) Nie możecie się już doczekać no więc oto ona :

  Tak, tak wiem ciągle daleko mi do perfekcji, ale mam nadzieję, że Młoda Para doceni starania :)
 No to już chyba tyle na dzisiaj. Obżerajcie się dalej :P i pamiętajcie, aby zajrzeć niebawem. Tym czasem czekam na opinie na temat kartki :)

Pozdrawiam, Beck

2 komentarze:

  1. Jak na początki to ładne kartki robisz, ja też w tej dziedzinie debiutuję ;)
    Życzę Ci miłego blogowania i ciekawych pomysłów :)
    Pozdrawiam poświątecznie !!
    aleksja

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w blogowym światku i życzę miłego blogowania:)
    Na Nowy Rok życzę szczęścia, spełnienia wszystkich marzeń i wielu twórczych pomysłów !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń