sobota, 14 stycznia 2012

Hej :)

Przepraszam, że mnie tak długo nic nie pisałam ani nie wstawiałam ale tak jakoś wyszło. Najpierw były święta, później Sylwester, a jeszcze w między czasie byłam w szpitalu ( spokojnie, nic mi nie jest :D ). No a teraz koniec semestru i jakoś tak nie miałam czasu. Ale dziś postanowiłam to zmienić.
Nie dawno urodziła się moja bratanica :) Jutro jedziemy, żeby ją zobaczyć więc stworzyłam kartkę z tej okazji. Oto i ona :
No i co o tym sądzicie ?? Wydaje mi się , że nie należy do najgorszych, wiec z niecierpliwością czekam na wasze opinie. Teraz postaram się już na tak długo nie zostawiać bloga. Więc zaglądajcie często. Już nie długo kartki z okazji dnia Babci :)

Trzymajcie się ciepło, Beck

6 komentarzy:

  1. Witam;) Dzięki za odwiedziny na moim blogu i za miłe słowa;)
    Twoja karteczka jest śliczna i ma fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :)

    W gruncie rzeczy wszystko to kwestia wprawy- pierwsze kartki, które robiłam nie zachwycały, ale z czasem szło mi coraz lepiej. Ważne żeby ciągle próbować, możesz korzystać z wzorów z internetu, a później sama próbować tworzyć. Zresztą widzę, że całkiem ładnie Ci to wychodzi :) Jeśli mogę Ci coś doradzić to chyba kwestia zdjęć- im wyraźniejsze tym lepiej będzie widać urok kartek :) Jeśli będę mogła jeszcze w czymś pomóc- śmiało pisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że blog dopiero startuje:) Bardzo fajne prace! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się zapowiada ;) życzę powodzenia w blogowaniu ;) i będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna karteczka :) jeżeli chcesz więcej dodawać elementów na karteczkach, a nie masz jeszcze dużo "przydasi" to polecam Ci naukę nad qualling'owymi kwiateczkami. Sama teraz zaczęłam tak robić, więc mogę doradzić Ci w kwestii ewentualnego braku przyborów, a zapewne głowy pełnej pomysłów :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń