sobota, 28 stycznia 2012

IX wyzwanie CraftManii : Na okrągło

Cześć  :)
Dzisiaj chciałam wam pokazać moją pracę na IX wyzwanie CraftManii : Na okrągło.Od razu kiedy zobaczyłam ten konkurs obiecałam sobie, że wezmę w nim udział. Bardzo spodobał mi się pomysł, że praca ma być okrągła, bo wcześniej jeszcze takiej nie robiłam. Miałam ją zrobić wykonać, ale jakoś nie miałam czasu. No więc bez dłuższego gadania zapraszam do oglądania ( ale mi się zrymowało xD ) :
No i jak wam się podoba ??
Bardzo dziękuję za poprzednie komentarze i czekam na nowe :)

Pozdrawiam, Beck :*

4 komentarze:

  1. Chwilę mi zajęło rozpoznanie baletnicy ale jak już wiem, że to ona to mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię zabawy z iris folding. Ładna tancerka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! Ale się napracowałaś! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń