sobota, 21 stycznia 2012

:)

Hej  :)
Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod poprzednim postem. Mieliście rację, Babcia bardzo się ucieszyła. A z okazji dzisiejszego święta chciałabym wszystkim Babciom złożyć serdeczne życzenia: zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń i wszystkiego, wszystkiego najlepszego !!
Dzisiejsza kartka nie będzie z okazji dnia Babci lecz na urodziny mojej Babci więc całkiem blisko. Oto ona :)


 No i co myślicie ??
Na stronie Kreatywne Pole został ogłoszony bardzo fajny konkurs Hop Blog. No więc wykonałam tę kartę właśnie na ten konkurs. Stosowałam się do wszystkich zaleceń :
Jest kwiatuszek i guzik

Jest ćwiek, materiał ( u mnie tiul) oraz wstążka

Jest przeszycie, biały kolor i oczywiście kropeczki.
Ponieważ dalię wykonałam według kursu na tej stronie chciałabym zgłosić również tam tę kartkę :)
















To moja pierwsza kartka wystawiana do jakichkolwiek wyzwań więc bardzo się denerwuję.
Co myślicie ??

Czekam niecierpliwie na opinie.
Pozdrawiam, Beck

7 komentarzy:

  1. Karteczka pewnie ładna, ale trudno dostrzec - zdjęcia są tak niewyraźne, że nie oddają jej uroku.Dziękuję za udział w wyzwaniu

    Asia3city DT Digi-scrap

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, zrób wyraźniejsze zdjęcia, bo na tych nic nie widać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wydaje się ciekawa ale dobrze byłoby gdyby fotki były wyraźniejsze. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za udział w wyzwaniu- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  4. oj oj co z tym aparatem się dzieje???? może baterie słabe??? Kartka wygląda ciekawie pozdrawiam Ewik DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w candy. Życzę powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmmm - szkoda, ze zdjęcia takie niewyraźne ... a na pewno śliczna karteczka z tym Asinym cudnym kwiatkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że takie mało wyraźne zdjęcia :( bo kartka pewnie cudna.
    dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam
    caro78-Pysia DT Digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń