poniedziałek, 16 stycznia 2012

Cześć !!

No więc witam ponownie.
Dziś bez zbędnych wstępów obiecana kartka na Dzień Babci :)

Wiem, że jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale mam nadzieję, że dopatrzycie się tam czegoś. No więc tak jak zwykle czekam na wasze opinie.
Dziękuję wszystkim, którzy komentowali poprzedni post. Biorę sobie do serca wszystkie rady, które mi dajecie i jestem za każdą ogromnie wdzięczna.

Chciałam wam jeszcze powiedzieć że biorę udział w CANDY na blogu http://joyanna-joanna.blogspot.com/
Trzymajcie za mnie kciuki :)

No wiec chyba tyle na dziś. Komentujcie, oceniajcie, piszcie co myślicie, co poprawić, co jest dobre ( o ile cokolwiek jest). Zaglądajcie, bo już niedługo coś nowego.

Pozdrawiam, Beck

5 komentarzy:

  1. Babcia na pewno bardzo się ucieszy z takiego prezentu, a ja czekam na kolejne prace i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kartka, Babcia się ucieszy!
    Powodzenia w Candy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, babcia będzie szczęśliwa ;)
    Pozdrawiam, Miko
    PS. Czy jest możliwość dodania do obserwowanych Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa karteczka ;)
    a papier u mnie jest z kolekcji "forever friends" "Santas on his way..." były dostępne w Empiku przed Świętami ;)

    OdpowiedzUsuń