czwartek, 26 stycznia 2012

Hej !!

Cześć wszystkim.
No więc za nim przejdziemy do głównej części programu to chciałabym wam o czymś powiedzieć. Pisaliście, że zdjęcia są słabej jakości więc w ostatnią niedzielę kupiłam sobie nowy aparat.Oczywiście nie wychodzą jeszcze idealnie bo nie jestem idealnym fotografem, ale mam nadzieję, że teraz będzie lepiej.
No więc wreszcie możemy przejść do ciekawszych ( mam nadzieję )rzeczy . Dzisiejsza kartka została wykonana dla zuzaka-czaruje. Bardzo mi pomogła i jestem jej za to ogromnie wdzięczna. A więc to dla Ciebie:

Jak wam się podoba ??? No i co sądzicie o jakości zdjęć ???

Czekam z niecierpliwością na opinie i komentarze. Z góry za wszystkie dziękuję :)

Pozdrawiam gorąco,

Beck

6 komentarzy:

  1. Kartka bardzo ładna ;) a jeśli chodzi o jakość zdjęć to zdecydowanie dużo lepiej ;)
    Jaki masz aparat? Na pewno ma funkcję makro (w Canonie jest oznaczona symbolem kwiatka)- ona najlepiej się nadaje do fotografowania takich drobiazgów...ale wydaje mi się, że przede wszystkim trening czyni mistrza ;) no i musicie się "lepiej poznać" z aparatem -to normalne... aczkolwiek u mnie ten etap trwa cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To niestety nic więcej poza tym, że musi mieć taką funkcję, nie mogę Ci powiedzieć, bo z takim nie miałam nigdy do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna karteczka i zdjęcia korzystniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci bardzo, karteczka jest fantastyczna! :*

    OdpowiedzUsuń