czwartek, 19 stycznia 2012

Cześć i czołem !! ;)

Zanim przejdziemy do tego na  co wszyscy czekacie (czytaj : oglądania mojego nowego "dzieła") muszę wam się czymś pochwalić. Dzisiaj w ramach wolontariatu, razem z moją przyjaciółką, pomagałyśmy pierwszoklasistom w robieniu kartek dla Babć i Dziadków. Zabawa była świetna. Wszystkie prace przecudowne. Niestety nie miałam aparatu żeby je uwiecznić i wam pokazać :( No ale cóż, tak czasem bywa i trzeba jakoś to przeżyć :P
No więc teraz możemy przystąpić do rozmowy na temat. Jest to ostatnia kartka z serii Babciowej. Dla  Dziaków nic nie robię bo niestety obaj już nie żyją.
Tworząc tą kartkę zastosowałam się do rady Katii (bardzo ci za to dziękuję :* ) i zrobiłam kwiatuszki metodą qllingową. Wiem, że nie są specjalnie urodziwe ale w końcu muszę się nauczyć prawda ??
No więc bez dłuższego przeciągania zaprasza do oglądania :)


















Tak wygląda moja kartka opakowana. Już tylko czeka alby ją wręczyć :)















Zwykle nie pokazuję "wnętrzności" mojej kartki ale te są wyjątkowe. Zrobiłam w środku kieszonkę na czekoladę :)




No i co myślicie?? Jak wam się podoba ?? Jakie są wasze uwagi??

Z niecierpliwością czekam na wasze komentarze i serdecznie dziękuje za wszystkie poprzednie. Naprawdę mnie to bardzo cieszy, że aż tyle osób chce komentować moje prace.


Pozdrawiam, Beck

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą kieszonką - i naprawdę słodka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beck i jakbyś mogła - odezwij się do mnie na maila, ok? ajriszmanka@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Babcia będzie na pewno bardzo zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, karta super, ale babci pewnie się środek spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń