środa, 1 lutego 2012

Walentynki, walentynki ...

Cześć :)
Na początku chciałabym podziękować wszystkim, którzy skomentowali poprzedniego posta.
Zanim przejdziemy do oglądania mojej kartki (mogę wam zdradzić, że będzie walentynkowa) chcę wam pokazać do jakich Candy przystąpiłam. A więc oto one:
















 Candy u Martenki













Candy na blogu Magiczna Kartka













Candy na blogu justeczkowy misz masz


















Urodzinowe Candy u Asicy


















 Candy na scarp.com.pl

No to tyle Candy na  dziś :P A teraz o mojej pracy.
No więc postanowiłam już rozpocząć sezon walentynkowy na moim blogu. To moje pierwsze podejście.






























No i jak wam się podoba ?? Co sądzicie ?? Czekam na komentarze.
Chciałabym tę kartkę zgłosić na Wyzwanie z Novinką- Walentynka z sentencją
 http://kreatywnepole.blogspot.com/2012/01/wyzwanie-z-novinka-walentynka-z.html .
Trzymajcie za mnie kciuki :)

Pozdrawiam, Beck

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w moim candy :)
    Świetna kartka! i śliczne kwiaty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny cytat i ślicznie ukwieciłaś karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam cytaty Coelho :)

    Dziękuję za udział w zabawie - Wikucha z DT Kreatywnego Pola

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat piękny wybrałaś i kartka jest śliczna :) a następnym razem to najpierw kartka a potem candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytat piękny i zdecydowanie zgadzam się z Joanną, ciężko dokopać się do kartki po takiej ilości cukierków ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kartka,trochę retro.Uwielbiam sentencje,więc kartka bardzo mi się podoba!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka wyszła bardzo ciekawie tylko ostatnie zdjęcia niezbyt wyraźne... Powodzenia w wyzwankach!!

    OdpowiedzUsuń