piątek, 10 lutego 2012

:)

Wiem że ostatnio trochę zaniedbałam bloga, ale te ostatnie dni przed feriami nie były dla mnie owocne. Lecz dzisiaj, kiedy mam świadomość, że w poniedziałek mogę wstać o 12.00, jakoś udało mi się coś wymodzić. Jest to kartka oczywiście walentynkowa. Taka prosta. Myślałam o dodaniu do niej kwiatuszków, ale bałam się, że przesadzę. No więc dość gadania. Czas na oglądanie.


No i jak wam się podoba ?? :)
A i chciałam jeszcze podziękować za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Od teraz najpierw kartka potem candy :P

Pozdrawiam, Beck

3 komentarze:

  1. ps. tak pytam bo może chciałabyś wyłączyć weyfikację słowną w komentarzach? ostatnio coś się zmieniło i wyrazy do wpisania są bardzo skomplikowane... trzeb apróbować kilka razy i domyślać się co wpisać. W starym ustawieniu bloggera wyłącza się je idąc do ustawień, potem komentarze, i u dołu jest opacja weryfikacja słowna komentrzy TAK NIE. I drugi ps. może mogłabyś robić zdjęcia kartek na stojąco? tak więcej byłoby widać, wyraźniej :) Pa. Asia

    OdpowiedzUsuń