wtorek, 21 lutego 2012

Witam cieplutko :)

Wiem, wiem. Znowu was na długo zostawiłam, ale już jestem.
Tyle się działo w ubiegłym tygodniu.
Z okazji urodzin dostałam maszynę dostałam maszynę do szycia ( więc może niebawem jakaś kartka z pięknymi przeszyciami :P ) i  nalepki z Kubusia Puchatka.
Oprócz tego w Empiku dopadłam papier z wytłoczonymi różami. Mam na niego  pomysł, ale jeszcze niedopracowany więc na razie musicie poczekać :)
No a dzisiaj chcę wam przedstawić kartkę, która powstała na wyzwanie Novinki z Kreatywnego Pola.
Wyzwanie polegało na stworzeniu pracy na podstawie mapki o tej :

Sami zobaczcie co mi z tego wyszło:
I jak wam się podoba ?? Czekam z niecierpliwością na komentarze :)


A jeśli wy również macie ochotę pobawić się z Novinką na Kreatywnym Polu to macie czas do 26 lutego


Pozdrawiam, Beck

7 komentarzy:

  1. świetna kartka ;)
    widzę, że nie tylko papier w róże dopadłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i piękna kartka powstała wg mapki, piękne motylki!
    Nie mogę doczekać się różyczek i przeszyć....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka :) Piękny kwiatek!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie dziewczynek na rowerze jest przeurocze :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu - Wikucha z DT kreatywnego Pola

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :)
    Ja również mam maszynę do szycia od kilku dni ale jak dotąd tylko na nią patrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny klimat, bardzo ładna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Motylki zwiastują wiosnę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu i serdecznie pozdrawiam- Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń